piątek, 8 kwietnia 2011

VICHY DERCOS



Cena:42 zł na promocji
Przeznaczenie: przeciw wypadaniu włosów
Dla kogo: ososby ze skłonnością do wypadania zarówno mężczyźni jak i kobiety

Pierwsze pytanie jakie sie nam nasuwa przy wypadaniu włosów to  jakie preparaty mamy stosować, czym myć włosy, jakie łykać witaminy. Odpowiedź w zasadzie jest bardzo prosta!. Znając pierwotne przyczyny, które powodują uszkodzenie mieszka włosowego i w konsekwencji nadmierną utratę włosów wystarczy zastosować terapię neutralizującą negatywny wpływ tych czynników.
Dlatego szampon Dercos jest dla osób które maja z tym problem!
Moje pierwsze wrażenia..
- Szampon ma ładny, przyjemny zapach, jest wydajny
- Dość dobrze się pieni, wystarczy nanieść maleńką ilość
- Lekko obciąża włosy
- minusem może byc że troszke plącze włosy ale przy stosowaniu odżywki nie stanowi to dla mnie problemu

Z charakteru jestem osoba która uwielbia zmieniać wyglądąd , farbowałam włosy z brązu na jasne z blond na ciemne i tak na okrągło aż zobaczyłam efekty w ilości włosów jakie mi pozostały na głowie. Postanowiłam nie szczędzić kasy na ich zregenerowanie wiec  kupiłam szampon. preparat rewelacja włosy przestały kompletnie wypadać i zrobiły się mocne, może nie są dużo grubsze ale efekt był bardzo szybki i świetny..!! Aczkolwiek trzeba mu dać czas na działanie ale to chyba oczywiste że po 3 myciach cudów sie nie spodziwamy:) Polecam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz