piątek, 8 kwietnia 2011

Bielenda Awokado - Dwufazowy płyn do demakijażu oczu.

Cena - kupiłam w Drogerii natura na promocji 4,99 zł

Przeznaczenie
- demakijaż oczu

Dla kogo
- dla każdego, również dla oczu wrażliwych i osób noszących szkła kontaktowe.

Długo szukałam produktu który szybko, skutecznie i bez podrażnień usunie mój makijaż - nie ozdabiając mnie przy okazji oczami pandy.

Żaden produkt nie zrobił u mnie furory, aż do tej pory gdy skusiłam się na Bielendę Awokado.
Co można o niej napisać? Szybko, skutecznie i bez odwrotu usuwa cały makijaż - plus sztuczne rzęsy, kępki, brokat etc.
Zmywa wszystko "jednym wacikiem", nawilża skórę pod oczami, nie podrażnia. Szybko się ze sobą miesza, fajniutko pachnie. Jest wydajny. Opakowanie łatwe w użytkowaniu, kolor intensywnie zielony.

ZDECYDOWANIE NA TAK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz