piątek, 8 kwietnia 2011

REGENERACJA WŁOSÓW- WAX


BIOVAX firmy L'biotica - Intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania
Cena: 17zł
Przeznaczenie: pielęgnacja włosów

Przedstawiam Wam zdobywcę nagród.. Najlepsze w Polsce, oznaczona znaczkiem R, Złoty otis 2010, Odkrycie 2010 oraz Laur Konsumenta 2008.. tak, tak, mowa o BIOVAX-ie..
Tym produktem byłam zainteresowana juz od jakiegos czasu skłoniły mnie do tego opinie na wizażu i własna mania na punkcie dbania o włosów! Musze powiedzieć że moje włosy pokochały Biovaxa bo w końcu nie sa to przesuszone strąki tylko piekne, puszyste włosy! Co najwazniejsze odbudowała mi sie struktura włosa za co jestem bardzo wdzięczna bo obicąć włosy do pasa to ciężka sprawa:)




Do maski dołaczony jest czepek wspomagający regenerację włosów, przeźroczysta, sztuczna folia... bardzo cieniutka dlatego trzeba obchodzić sie z nim delikatnie. czepek wspomaga lepsze przenikanie preparatu w głab włosów i zatrzymuje ciepło czym uzyskujemy idealnie wniknięty preparat w strukture włosa!
 

PRODUCENT NA SWOJEJ STRONIE MA OCZYWIŚCIE RÓZNE WERSJE PRODUKTÓW ale nie zdażyłam jeszcze wypróbować ponieważ moje włosy polepszyły sie po 1 opakowaniu tej która opisałam wyżej:)

Seria BIOVAX do produkty najwyższej jakości:
  1. BIOVAX do włosów blond intensywnie regenerujący szampon, maseczka i odżywka dwufazowa.
  2. >BIOVAX do włosów suchych i zniszczonych intensywnie regenerujący szampon, maseczka i odżywka dwufazowa.
  3. BIOVAX do włosów słabych ze skłonnością do wypadania intensywnie regenerujący szampon, maseczka i odżywka dwufazowa.
  4. BIOVAX włosów przetłuszczających się intensywnie regenerujący szampon, maseczka i odżywka dwufazowa.
  5. BIOVAX do włosów ciemnych intensywnie regenerujący szampon, maseczka i odżywka dwufazowa.
  6. BIOVAX LATTE odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne intensywnie regenerujący szampon, maseczka i odżywka dwufazowa.
  7. BIOVAX do włosów farbowanych intensywnie regenerujący szampon, maseczka i odżywka dwufazowa
  8. BIOVAX Silk jedwab w płynie.
  9. BIOVAX WIT. A+E SERUM WZMACNIAJĄCE
  10. BIOVAX ODŻYWCZE SERUM DO PAZNOKCI

żródło: http://www.lbiotica.pl/strona,aktualnosci,pokaz/13,BIOVAX_to_wiecej_niz_WAX.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz