środa, 17 kwietnia 2013

ZAKUPY KOSMETYCZNE

Ostatnimi czasy testowałam te kosmetyki, z niektórych jestem baaardzo zadowolona. Z racji tego że maluje osoby róweniż z ciemniejszą karnacja musiałam zaopatrzyć się w ciemniejsze podkłady i pudry.
Jak ktoś chce to moge zrobić recenzję- prosze pisać:)

juz moge powiedziec o płynie dwufazowym LANCOME że mnie nie zachwycił.


- PODKŁAD: LANOCME - ABSOLUTE ECRU 220N - JASNY
- ESTEE LAUDER - 2W1 SAND 36 - JASNY
- YSL - TEINT ECLAT SOIE 10 - CIEMNY, OPALONY
- LANCOME - PUDER SYPKI W PĘDZELKU - 01, CIEMNY
- LANCOME - PŁYN DWUFAZOWY DO DEMAKIJAŻU,
- LANCOME - BŁYSZCZYK,
- AVON - POMADKA KOLOR - FUCHSIA FEVER,
- CIENIE W KULCE - SREBRNE.
- POMADKA LANCOME
- PODKŁAD MAKE-UP ATELIER - SUPER 
- OLEJEK ŁOPIANOWY
- SZAMPON ARTISTE
- FARBA GARNIER 


Piszcie co chcecie do zrecenzowania:) 


pomadka lancome brązowa tak sie prezentuje na ustach

1 komentarz:

  1. Fajne zakupy! Mnie bardzo ciekawią podkłady, a najbardziej te, które by pasowały dla skóry suchej :)

    OdpowiedzUsuń