wtorek, 7 czerwca 2011

* Nails in Style * ESSENCE


Miesiąc lipiec zapowiada się bardzo kolorowo jak prezentuje marka essence i jej nowa kolekcja Nails in Style.
Znajdziemy nie tylko lakiery do paznokci rąk ale również lakiery jako naklejki do stóp, pilniczki oraz kryształki.



LAKIERY ESSENCE  ZNAJDZIEMY  W DROGERIACH NATURA




Miałam okazje przetestować ostatnio naklejki do stóp aczkolwiek innej marki... prawde powiedziawszy nie sa warte tych pieniędzy (zapłaciłam za nie koło 10zł ) bo po 5 -6 dniach moje paznokcie były w stanie opłakanym. Naklejka sie odklejała ścierała i niestety nie wyglądało to zbyt estetycznie.

Natomiast co do lakierów essence jak najbardziej jestem za!. Za co ich cenie? Bogata gama kolorystyczna, trwałość, i przystępna cena. Ta nowa kolekcja równiez mi przypadła do gustu tylko czekać do lipca:)



poprzednia kolekcja essence ale jak do tej pory moja ulubiona!:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz